Artzam

"Buat sajalah, tunggu apa lagi, hidup hanya sekali.."


Hai guy's, korang mesti kenalkan Aman wan, dia femes tu kat youtube melalui cite iKLan Gangster sebuah prodi cite KL Gangster. Sebenarnya aku takdelah kenal sangat dia, cuma selalu juga mengikut perkembangan dia melalui blog.
Semasa perhimpunan kartunis aritulah aku baru jumpa Aman wan face to face. Nak di pendekkan cerita selepas pertemuan itu kitaorang selalu juga lepak sama-sama hampir setiap minggu. Masa lepak2 nilah aman secara spontan mengajak untuk buat video bersama-sama dengan komikus yang lain.So, inilah hasilnya. Filem pendek Aman Wan bertajuk Langgar. "Apa Aja Kau Punya, Aku Punya Juga!"

Peh!! korang tengok poster ni, gempakkan. hihi..tapi best ker cerita dia. Aku taknak cerita banyak, cuba korang tengok video ni. Pastu korang komen ar kat bawah ni, insyAllah nanti aku bagitau aman.Enjoy!!

Artzam

Founder Matkomik - Fulltime Graphic Designer, Partime Blogger, Freelance Comic Artist and also Film Director Wannabe

No comments :

Post a Comment

Leave a Comment...