Artzam

"Buat sajalah, tunggu apa lagi, hidup hanya sekali.."


Hai! aku nak ceta skit, time cuti hari raya haji aritu aku tak balik kampung..huhuhu. Untuk melepaskan keboringan aku, singgah jap kat Alamanda. Rupa-rupanya MPH ade wat BookFair kat tengah-tengah Alamanda tue. Ape lagi, aku explore ar..bab buku2 ni aku memang pantang, walaupun tak beli dpt belek2 pun jadilah.

Nak dipendekkan ceta, MPH ade wat promosi buku sehingga 70% murah dari harga asal. Sambil-sambil aku belek2 terjumpelah satu buku ni. Buku ni memang aku da cari lame, tetapi bile da jumpe wet pulak tak mengizinkan. Tetapi kali ini aku tak kan lepaskanya sebabnye harganye murah giler!! emmm..tetapi ade kecacatan dia sikit di muka depan dia, ah! tak kisahlah yang penting isi dalamnya masik ok lagi.

Inilah buku Simon's Cat, mesti korang kenalkan kisah si comel ni, Femes tu kt Youtube! berbaloi!

Artzam

Founder Matkomik - Fulltime Graphic Designer, Partime Blogger, Freelance Comic Artist and also Film Director Wannabe

5 comments :

Reader's Comments

  1. ingatkan kucing the cat tadi..
    tapi simon's cat ni pon comel gak. ;D

    ReplyDelete
  2. @nazha anua : A'a lebih kurangkan, mgkn inilah inspirasi 'Kucing The Cat '.
    @ Hariz Khairuddin : hihihi..tersangatlah comei! ^^

    ReplyDelete
  3. eh.macam dengarlah simon's cat ni...

    ReplyDelete
  4. @boni kacak : hohoho..kucing ni mmg femes..miaw!

    ReplyDelete