Artzam

"Buat sajalah, tunggu apa lagi, hidup hanya sekali.."


Salam dan hai, biasanya selepas waktu keje harian aku akan mengabiskan masa di ruang kerja untuk melukis dan mencari idea bahan lukisan seterusnya. Orang cakap melukis ini mudah, ini adalah SALAH sama sekali. Tiada apa yang mudah dalam hidup ini!!. Ok berbalik kepada topik, kat bawah ini adalah gambar ruang kerja aku.



Serabut tak,ni pun aku da kemas sikit.hehehe. Selain daripada itu aku nak tunjukkan korang juga beberapa buku rujukan panduan melukis. Kebanyakkan buku ini aku dapat dari internet, buku How To Draw Manga adalah buku yang paling berguna pada amatur seperti aku ini.



Ok that all,enjoy!!

Artzam

Founder Matkomik - Fulltime Graphic Designer, Partime Blogger, Freelance Comic Artist and also Film Director Wannabe

No comments :

Post a Comment

Leave a Comment...