Artzam

"Buat sajalah, tunggu apa lagi, hidup hanya sekali.."


Hai, kali ini aku nak kongsikan preview komik mingguan untuk komikniaga.com. Untuk kartun kali agak mencabar minda aku, kerana aku kekeringan idea,pelbagai idea telah dicurah sejak aku join komikniaga ini. 

Aku taknak pembaca mula rasa bosan dengan karya-karya aku, sebab itu setiap kali aku hendak lukis, aku akan pikir bagaimana reaksi pembaca, adakah mesej yang aku nak sampaikan,sampai? atau lukis aku sangat buruk? benda-benda inilah yang sentiasa bermain di fikiran aku. Aku akui aku ni cerewet sikit,yelah kalau nak buat, buat betul-betul jangan seperti melepas batuk ditepi tangga sahaja. Betul tak?



Jadi,korang boleh tak, tolong aku? kalau korang ada idea-idea yang menarik, silalah kongsikan di ruang komen di bawah ini. Thanks ^^

Artzam

Founder Matkomik - Fulltime Graphic Designer, Partime Blogger, Freelance Comic Artist and also Film Director Wannabe

No comments :

Post a Comment

Leave a Comment...