Artzam

"Buat sajalah, tunggu apa lagi, hidup hanya sekali.."


Ini merupakan salah satu watak projek aku masa akan datang..sekarang baru proses mengumpulan maklumat dan skil2 aku perlu tau untuk menghasilkan sesuatu karya..banyak kajian aku lakukan untuk buat yang terbaik..mungkin agak lambat sikit untuk aku publishkan...tapi aku akan usaha sebaik mungkin dan meluangkan masa untuk menghasilkannya..
Sebuah kisah penyiasatan menggunakan kaedah paranormal untuk menyelesaikan segala kejadian paranormal yang berlaku di sebuah sekolah..
aku harap kauorang semua bagi sokongan dan sabar menanti karya aku nanti..

Artzam

Founder Matkomik - Fulltime Graphic Designer, Partime Blogger, Freelance Comic Artist and also Film Director Wannabe

3 comments :

Reader's Comments

  1. Orang Malaysia (Melayu) setanding dengan bangsa lain di dunia.

    Teruskan usaha anda. Bawa sekali identiti bangsa kita!

    Anda mampu!

    ReplyDelete
  2. nice work, bro! feel free to visit my blog at http://mdammar.blogspot.com

    ReplyDelete