Artzam

"Buat sajalah, tunggu apa lagi, hidup hanya sekali.."



Assalamualaikum..kejap jerk kan dah nak abes bulan ramadhan,..pernah tak korang pikir adakah korang menjalankan ibadah puasa ni dengan buat sebaik mungkin? betul ker puasa korang? betul ker tak buat perkara2 yang menghilangkan pahala puasa?. Sebenar soalan ini ditujukan untuk diri aku sendiri..supaya berasa insaf dan sedar dengan beberapa hari baki bulan ramadhan ini. 

Filem Pendek ini merupakan berdasarkan cerita sebenar, aku olah mengikut situasi dan penceritaannya,tetapi mesej yang nak disampaikan adalah sangat jelas. Aku harap korang pun begitu, jadi mohon tonton dan komen ea..

Artzam

Founder Matkomik - Fulltime Graphic Designer, Partime Blogger, Freelance Comic Artist and also Film Director Wannabe